Service level agreement

Bij Webtify willen we maar één ding, het leveren van topkwaliteit en betrouwbare diensten, speciaal voor jou. Onze Service Level Agreement (SLA) vormt een belangrijk onderdeel van onze belofte aan jou. Deze overeenkomst bevat belangrijke details over de ondersteuning die we bieden, zowel voor onze websites, webshops en online software oplossingen.

Belangrijke punten uit onze Service Level Agreement:

  • Support op maat: Of je nu Basis of Prioriteit support nodig hebt, wij hebben een niveau dat bij jouw behoeften past. Elk niveau biedt specifieke voordelen zoals reactietijden, back-updiensten en serverbeheer.
  • Betrouwbare uptime en snelle reactie: We streven ernaar om je website altijd online te houden en reageren snel op eventuele storingen, ongeacht je supportniveau.
  • Kwaliteit en veiligheid van topniveau: Dankzij onze samenwerking met ISO-gecertificeerde leveranciers, ben je verzekerd van de hoogste normen in kwaliteit en veiligheid.
  • Flexibele e-mailondersteuning: Afhankelijk van je supportniveau, bieden we ondersteuning voor verschillende aantallen e-mailadressen met aanpasbare opslagcapaciteiten.
  • Dagelijkse back-ups en sterke beveiliging: Jouw data is veilig bij ons. We zorgen voor regelmatige back-ups en nemen proactieve maatregelen voor de beveiliging van je website.

Onze SLA is ontworpen om je helderheid en zekerheid te geven over onze producten. Zo zorgen we ervoor dat je de beste ervaring hebt met onze producten. Voor meer informatie, neem een kijkje in de volledige SLA.

Webtify gebruikt cookies om het iedereen naar zijn zin te maken. Meer informatie?