Fair Use Policy NL

In Webtify’s Website- en webshop abonnementspakketten zijn – onder andere – begrepen het technisch en functioneel up-to-date houden van de geleverde software, telefonisch support en incidentenbeheer.

Tevens bevatten de abonnementen een “aanpassingsservice”.  Dit is het hart van het product. Een website/webshop is niet slechts een bedrijfsvisitekaartje of uithangbord maar een dynamisch bedrijfsmarketingmiddel dat vooral actueel moet zijn en relevantie moet uitstralen.

De aanpassingsservice biedt u als ondernemer juist dat instrument om de website voor de onderneming te laten werken. Met deze service kunt u op elk door u gewenst moment de website laten updaten, actualiseren en verbeteren.

Aanpassingsservice

Inleiding

In Webtify’s Website- en webshop abonnementspakketten zijn – onder andere – begrepen het technisch en functioneel up-to-date houden van de geleverde software, telefonisch support en incidentenbeheer.

Tevens bevatten de abonnementen een “aanpassingsservice”.  Dit is het hart van het product.

Een website/webshop is niet slechts een bedrijfsvisitekaartje of uithangbord maar een dynamisch bedrijfsmarketingmiddel dat vooral actueel moet zijn en relevantie moet uitstralen.

De aanpassingsservice biedt u als ondernemer juist dat instrument om de website voor de onderneming te laten werken.

Met deze service kunt u op elk door u gewenst moment de website laten updaten, actualiseren en verbeteren.

Website Business en Webshop Business

Voor uw Webtify Website Business en Webshop Business abonnementsproduct geldt dat wij binnen de aanpassingsservice de volgende door u aangeleverde wensen verwerken:

-Teksten en foto’s en afbeeldingen zoals aangeleverd.

-Eenvoudige lay-out aanpassingen,

-Eenvoudige configuratie (inregel) aanpassingen,

-Eenvoudige (gratis)plug-in implementaties.

Buiten deze service vallen in principe alle niet-eenvoudige aanpassingen en gewenste maatwerkoplossingen.

Voor de aanpassingsservice van deze producten geldt een Fair Use policy van 12 aanpassingsuren per contractjaar. Bij afwijkende contractduren geldt dit beleid naar rato.

Het inhoudelijk i.c. dagelijks beheer van de webshop producten, zoals opgenomen in de winkel en de voorraad, maakt geen deel uit van de Aanpassingsservice.

Waar een Website of Webshop aanpassingsverzoek buiten de grenzen van het product of de Fair Use policy valt zullen wij contact met de abonnementhouder opnemen om de mogelijkheden te bespreken hoe en onder welke voorwaarden de wens gerealiseerd kan worden.

Website Business PLUS en Webshop Business PLUS

De Business PLUS pakketten zijn een stuk uitgebreider dan de hierboven bedoelde abonnementen. Ook de aanpassingsservice binnen deze producten is uitgebreider. 

Inbegrepen is:

– Controle, Optimalisatie en Verwerking van gewenste tekstaanpassingen.

– Verwerking van aangeleverde foto’s en afbeeldingen ‘as‑is’,

– Eenvoudige tot middel complexe lay-out aanpassingen,

– Eenvoudige tot middel complexe configuratie (inregel) aanpassingen,

– Eenvoudige tot middel complexe plug-in implementaties.

 

Buiten deze service vallen in principe de complexe aanpassingen en maatwerkoplossingen.

Voor de aanpassingsservice in de Business PLUS abonnementen geldt een  Fair Use policy van 24 aanpassingsuren per contractjaar. Bij afwijkende contractduren geldt dit beleid naar rato.

Het inhoudelijk i.c. dagelijks beheer van de webshop producten, zoals opgenomen in de winkel en de voorraad, maakt geen deel uit van de Aanpassingsservice.

Waar een Website of Webshop aanpassingsverzoek buiten de grenzen van het product of de Fair Use policy valt zullen wij contact met de abonnementhouder opnemen om de mogelijkheden te bespreken hoe en onder welke voorwaarden de wens gerealiseerd kan worden.

Realisatie & e-mail

Realisatie Websites en Webshops binnen abonnementen

De website en webshop abonnementen hebben voor ondernemers het grote voordeel dat de website “in het abonnement” zit en men niet apart een website hoeft te laten bouwen. Immers aan het kopen van een website zijn al snel kosten verbonden die honderden zo niet duizenden euro’s kunnen belopen afhankelijk van het aantal door de website-bouwer te besteden uren.

Door toepassing van efficiënte werkprocessen en een selecte set ontwikkelapplicaties en -technieken kan Webtify echter BINNEN de abonnementen aantrekkelijke en effectieve websites creëren overeenkomstig bijna alle wensen van de ondernemer.  

Het spreekt voor zich dat het aan websitebouw te spenderen uren binnen dit kader niet grenzeloos is.

Voor Website/Webshop realisatie hanteert Webtify voor de fase Ontwerp alsmede voor de fase Oplevering van de volledige website ongeveer 2 review rondes.

Daar waar het aantal door Webtify te besteden ontwikkeluren het gemiddelde ruim overstijgt zal Webtify in overleg met de abonnementhouder vaststellen hoe en onder welke voorwaarden de bouwfase afgerond kan worden  

Realisatie Websites en Webshops binnen abonnementen

De website en webshop abonnementen hebben voor ondernemers het grote voordeel dat de website “in het abonnement” zit en men niet apart een website hoeft te laten bouwen. Immers aan het kopen van een website zijn al snel kosten verbonden die honderden zo niet duizenden euro’s kunnen belopen afhankelijk van het aantal door de website-bouwer te besteden uren.

Door toepassing van efficiënte werkprocessen en een selecte set ontwikkelapplicaties en -technieken kan Webtify echter BINNEN de abonnementen aantrekkelijke en effectieve websites creëren overeenkomstig bijna alle wensen van de ondernemer.  

Het spreekt voor zich dat het aan websitebouw te spenderen uren binnen dit kader niet grenzeloos is.

Voor Website/Webshop realisatie hanteert Webtify voor de fase Ontwerp alsmede voor de fase Oplevering van de volledige website ongeveer 2 review rondes.

Daar waar het aantal door Webtify te besteden ontwikkeluren het gemiddelde ruim overstijgt zal Webtify in overleg met de abonnementhouder vaststellen hoe en onder welke voorwaarden de bouwfase afgerond kan worden  

Mail

Voor onze mailbox gerelateerde diensten gelden geen specifieke fair use limieten.
We hanteren een generieke Fair Use policy waarbij we aannemen dat het e-mailverkeer ‘normaal’ is. Als we buitengewoon verkeer constateren nemen we contact op met de abonnementhouder om de mailbehoefte te bespreken en hiervoor een oplossing te vinden.

Webtify gebruikt cookies om het iedereen naar zijn zin te maken. Meer informatie?